Obchodní podmínky

1. Objednávka

Zboží lze objednat prostřednictvím nákupního košíku internetového obchodu www.tyche-glass.cz . Veškeré podstatné informace o zboží jsou uvedeny u jednotlivých výrobků. Jsou – li pro vás tyto informace nedostačující, použijte kontaktní formulář.

Uskutečněnou a potvrzenou objednávku bereme jako závaznou. Zároveň s odesláním objednávky potvrzujete souhlas s těmito obchodními podmínkami.

Potvrzení o přijetí Vaší objednávky Vám bude zasláno e-mailem, a to bezprostředně po jejím obdržení.

O odeslání zásilky Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

Objednávku je možné zrušit do 24 hod od jejího odeslání a to e-mailem či telefonicky. Je nutné uvést číslo objednávky a její obsah, Vaše jméno a adresu.

 

Platba

Ceny uvedené v internetovém obchodu jsou konečné a neměnné.

Dále je k objednanému zboží připočteno poštovné 90 Kč z něhož je 30 Kč účtováno za balné. Při objednávce v hodnotě vyšší nežli .... činí poštovné 120 Kč.

U objednávek v hodnotě nad 3.000 Kč je poštovné zdarma.

Při zasílání zboží mimo ČR bude poštovné účtováno dle tarifů přepravce.

Platba je v současnosti možná pouze prostřednictvím bankovního převodu.

Dodání

Zboží odesíláme, do 5ti pracovních dnů od přijetí objednávky, prostřednictvím České pošty na Vámi uvedenou doručovací adresu. U objednávek hrazených bankovním převodem odesíláme zásilku po připsání platby na účet.

V případě, že chcete zboží objednat nyní a doručit později, uveďte tento fakt do poznámky u objednávky.

Ke zboží je vždy přiložen prodejní doklad. Tento doklad slouží zároveň jako záruční list.

Zásilka je vždy pojištěna na příslušnou hodnotu zboží.

Při převzetí zásilky si balíček důkladně zkontrolujte a případné známky poškození řešte ihned s přepravcem. V případě, že shledáte porušení obalu, jež svědčí o neoprávněném vniknutí do zásilky, doporučuje se kupujícímu zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít. Převzetím zásilky stvrzujete, že zásilka byla v pořádku, a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu nemůže být brát zřetel.

 

Výměna a vracení

V případě potřeby lze zažádat o výměnu zboží. Učiňte tak bezodkladně, jakmile zjistíte, že obdržené zboží není to pravé ořechové.

Zboží můžete také do 14ti dnů od převzetí zásilky, bez udání důvodů, vrátit.

V obou případech je nutný předchozí kontakt e-mailem či telefonicky. 

Co je potřeba:

  1. O úmyslu vyměnit nebo vrátit zboží nás informujte předem e-mailem nebo telefonicky.
  2. Vracené zboží musí být v bezvadném stavu, nepoužité a v původním, nepoškozeném obalu. Je nutné přiložit prodejní doklad.
  3. Zboží je nutné poslat jako doporučenou zásilku, pojištěnou na jeho skutečnou hodnotu. Náklady na poštovné, spojené s výměnou či vracením zboží, hradí kupující. Zásilky odeslané na dobírku nebudou přijaty.
  4. Bude-li vrácené zboží v pořádku, obratem obdržíte jiné zboží či platbu zpět. Forma vrácení peněz závisí na způsobu platby za zboží. Peníze za poštovné a balné se nevrací.

V případě, že výrobek byl dodatečně upravován dle přání zákazníka, nelze tento vrátit ani vyměnit s nárokem na vrácení celé sumy za zboží zaplacené. Takovéto případy řešíme prostřednictvím domluvy.

 

Kvalita a zdravotní nezávadnost

Veškeré výrobky a nabízené zboží jsou vyrobeny v nejvyšší možné kvalitě.

Kovové komponenty bižuterie a šperků neobsahují nikl.

Bižuterie není určena k přímému kontaktu s vodou. Galvanizace je citlivá i na působení potu a vnějších vlivů. Doporučujeme tedy šperky před sportováním, saunováním apod. vždy odložit.

Šperk či bižuterii, kterou právě nenosíte, uchovávejte v obalu, ať Vám co nejdéle vydrží jako nová.

 

Záruka

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady a vady materiálu.

Záruka se nevztahuje na poškození způsobená přepravcem, na běžné opotřebení výrobků způsobené jejich užíváním, či vady zapříčiněné nesprávným nebo neopatrným zacházením.

Prosím berte v potaz, že barevnost nafocených výrobků se může nepatrně odlišovat v závislosti na použitém typu a rozlišné kalibraci Vašeho monitoru. Tyto barevné odlišnosti nemohou být důvodem k reklamaci.

 

Reklamace

Ve vlastním zájmu vyřizujte reklamaci bezprostředně po zjištění případného nedostatku. Reklamační řád je v souladu s příslušnými zákony občanského a obchodního zákoníku.

O vyřízení reklamace budete co nejrychleji spraveni, nejpozději však do 30ti dnů od jejího vzniku.

 

Ochrana osobních údajů

Veškeré Vaše osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a zneužitím třetí osobou. 

 

 

Kontakty

Helena Paterová

Záhoří - Pipice 34

513 01  Semily